Sydney_from_the_Domain_-_panoramio

Rebranding The Domain w Sydney

Branding nie jest domeną jedynie marek należących do przedsiębiorstw. Również przestrzeń publiczna powinna dbać o właściwy branding, aby przyciągać ludzi i pokazywać swój charakter przy pomocy identyfikacji wizualnej. The Domain było zmuszone odróżnić się od Royal Botanic Gardens & Domain Trust – miejsca skupionego na nauce, zachowaniu przejawów kultury oraz ogrodnictwa. Na szczęście charakter The Domain jest zupełnie inny – stanowi on miejsce spotkań, celebracji.

p19ql46kss1q465p9qcm1bq0c7qf_w600_h0

Nowy branding musiał jak najbardziej podkreślać to rozróżnienie. Przygotowywana identyfikacja wizualna musiała dobrze wyglądać podczas eventów, w postaci cyfrowej, map i oznakowania występującego na terenie oraz dobrze się komponować w połączeniu z markami partnerskimi (np. w ramach organizacji śpiewania kolęd w The Domain). Branding musiał odzwierciedlać przynależność do społeczności, dynamikę tego miejsca, a także szum, jaki wokół tamtejszych wydarzeń zwykle powstaje.

to ejst to

Rebranding sprawdził się. Nowy wygląd jest niezwykle atrakcyjny, więc działalność promocyjna jest skuteczniejsza (pracownicy zajmujący się organizacją wydarzeń zauważyli, że łatwiej im przekonać największe gwiazdy do występu), ludzie są zachwyceni, a klimat The Domain uwypuklony.

Bookmark and Share

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *