wizerunek marki

Rebranding logo Renault

Ciągłe zmiany w wizerunku marki to odpowiedź na zmieniające się potrzeby rynku. Rebranding pozwala odświeżyć markę, zmienić jej świadomość oraz przypomnieć o istnieniu.

Marki samochodowe cieszą się wieloletnią tradycją. Wśród nich jest również Renault, która na przestrzeni lat swojej działalności dokonała zmian logo wielokrotnie. Jaki efekt tego rebrandingu? Oceńcie sami.

Czytaj dalej “Rebranding logo Renault” »

Bookmark and Share

Czytaj więcej

736450738_90af79aacf_o

Rebranding logo Mercedesa

Kreowanie marki to stały proces, który polega na ciągłym czuwaniu nad jej wizerunkiem i budowaniu świadomości w umysłach potencjalnych konsumentów. Istotnym jej elementem jest troska o logo tak, aby na przestrzeni lat historii produktu czy usługi, nadążało ono za zmianami społecznymi i upodobaniami odbiorców.

Przyjrzeliśmy się ewolucji logo Mercedesa. Co sądzicie o tym rebrandingu?

Czytaj dalej “Rebranding logo Mercedesa” »

Bookmark and Share

Czytaj więcej